neljapäev, 13. september 2007

Wombat, Lolo ja Pepe:)

Sauki, wombati fännid siinpool:)Hommikul oli meil 9.30 äratus, et minna panka ja ajada asju seal. Me tahtsime oma aadressi ära muuta, kuhu meie kaardid saadetakse (me tahame võimalikult ruttu Perthist Adelaide'i ära sõita.), õnneks selline asi oli võimalik. Oma vana kaardi me sulgesime ja tegime siis uue kaardi. Kõik oli jälle hästi. Kui me pangatädi juurest ära läksime, siis tema viimane lause oli SEE YOU LATER. Siis läksime omale lennukipileteid shoppama, kuid ennem käisime infopunktist läbi ja uurisime, kas rongiga oleks ka võimalik Adelaide'i minna. Jah oli küll, rong sõidaks 3 päeva ja hind oli umbes 3000 krooni, kallim, kui lennukiga, seega ikka otsustasime lennuki kasuks. Tulime siis tagasi hostelisse ja oppa, mis üllatus meil siin siis oli:D, meie pangakaardid olid saabunud, mida me käisime pangas just kinni panemas:D, suht nuns:D. Egas midagi, läksime siis panka JÄLLE tagasi, me arvame, et see naine mõtleb küll et me oleme natuke imelikud eriti tihti käime pangas talle omamuresid kurtmas:D, aga ta oli tore tädi ja lahendas meie probleemi ära. Nüüd me saame ikkagi neid vanu pangakaarte kasutada, mis me ära tühistasime. Ja noh muidugi enne esimest kasutamist on vaja pangakaart aktiveerida ja selleks peaks kuskile jälle helistama:D, nagu te teate telefonikaardi aktiveerimine polnud päris meie teema:D. Aga õnneks pangatädi oli väga tore ja ta tegi meile suure suure teene, ta päästis meid helistamisest ja aktiveeris seal samas kaardi ära, nii et meil ikka suht sitaks joppas:D. Kuna kell polnud veel üldse palju, otsustasime minna loomaaeda.Bussi pealt ostsime omale piletid, aga pileteid me ei saanud, me mõtlesime, et vb neid polegi vaja, aga varsti ühe lehe pealt lugesime, et piletid peavad ikka olema. Me hakkasime kartma, et äkki kontroll tuleb (rongi peal juba saime oma pileteid kontrollionule näidata) ja me saame trahvi:D. Sassu võttis siis julguse kokku ja läks küsis bussijuhilt, miks me pileteid ei saanud ja siis ta otsis need kuskilt prügikastist välja ja me saime rahus loomaaeda sõita:D. Loomaaia pilet polnud just kõige odavam:D, aga noh see, mida me seal nägime tasus end ära. Meie vaieldamatult lemmikuks sai pisike paks armas nunnu loomake Wombat:). Ja muidugi nägime me seal ka kängurusid, nad tsillisid lahtiselt seal aeda ega midagi neil ümber polnud. Ja osad ahvipoisikesed oli ka nii nunnud, üks näitas meile oma keskmist sõrme:). Ja siis veel ime pisikesed armsad pingviinipojad Lolod ja Peped. Ja ossa raks milline krokodill,vot see oli vast alles võimas vaatepilt, sellist me küll siin aussis ei tahaks kohata.Et siis homme me põrutame kell 9 hommikul Adelaide'i ja peame seal ööbima, sest ainult kell 11 hommikul läheb sealt buss Mildurasse, aga me lendame veel sellel ajal. Adelaide ei ole õnneks väike urgas:DMe ei taju nagu, siin toas on kõik haiged, rändur on eriti pikali maas, siis üks nunnukas hiinalne või jaapanlane rögiseb ja köhib ja tema sõps ka joob mingit teed või mis iganes asja:D

1 kommentaar:

Evvu ütles ...

Klge tibid pange veel pilte üles :)...